Pomożemy Ci zrozumieć lepiej Twoich klientów i konkurencję
Dobrze wykonany research może stanowić o być albo nie być każdej organizacji. Lepsze zrozumienie klientów, kategorii i sposobów działania konkurencji pozwoli Ci osiągnąć sukces biznesowy. Pomożemy Ci zebrać dane, przeanalizować je i wyciągnąć wlaściwe wnioski.
Oferta
Projekty Research koncentrują się na próbie odpowiedzi na pytania postawione przez klienta. Naszym celem jest zebranie możliwie największej ilości danych i syntetyzowanie ich w możliwe do wykorzystania wnioski. W projektach research stosujemy pełne spektrum narzędzi i technik OSINT (open-source intelligence) – korzystamy ze wszystkich ogólnodostępnych i legalnych źródeł danych.
co jest przedmiotem researchu?
Klient
Research dotyczący klientów pozwala dogłębnie zrozumieć kto jest odbiorcą Twoich produktów:
- Kim jest Twój klient?
- Dlaczego wybrał ten produkt a nie inny?
- Jak wyglądała jego ścieżka decyzyjna?
co jest przedmiotem researchu?
Konkurencja
Research dotyczący Konkurencji jest klasycznym wywiadem gospodarczym, który pozwala odpowiedzieć m.in. na takie pytania:
- Co Twoja konkurencja ma unikalnego w swojej ofercie?
- Jaką strategię biznesową lub komunikacyjną ma Twój konkurent?
- Jakie są słabe i mocne strony Twoje konkurencji?
- Jakie są opinie na temat Twoich konkurentów?
- Jaką strategię zatrudnieni obrał Twój konkurent?
co jest przedmiotem researchu?
Trendy
Korzystając z dostępnych danych jesteśmy w stanie analizować i zrozumieć trendy rynkowe. Na podstawie różnorodnych danych opracowujemy cały obraz rynkowy i staramy się przewidzieć co będzie dalej. Nasze analizy mogą pomóc Ci podjąć właściwe decyzje biznesowe i inwestycyjne.
Z jakich źródeł korzystamy?
Prowadząc projekty research analizujemy całe spektrum dostępnych i legalnych źródeł danych:
- Statystki publiczne
- Ogólnodostępne bazy danych i raporty badawcze
- Mapy terenu
- Dane raportowane przez firmy
- Komunikację marketingową, ofertową i PR przedsiębiorstw
- Artykuły prasowe i naukowe
- Buzz w internecie
- Aktywność w social mediach
- Wywiady i klasyczne badania sondażowe
- I wiele, wiele innych
Naszym celem jest zebranie danych, potwierdzenie ich wiarygodności i opracowanie wniosków.