Pomożemy Ci zrozumieć lepiej Twoich klientów i konkurencję

Dobrze wykonany research może stanowić o być albo nie być każdej organizacji. Lepsze zrozumienie klientów, kategorii i sposobów działania konkurencji pozwoli Ci osiągnąć sukces biznesowy. Pomożemy Ci zebrać dane, przeanalizować je i wyciągnąć wlaściwe wnioski.

Oferta

Projekty Research koncentrują się na próbie odpowiedzi na pytania postawione przez klienta. Naszym celem jest zebranie możliwie największej ilości danych i syntetyzowanie ich w możliwe do wykorzystania wnioski. W projektach research stosujemy pełne spektrum narzędzi i technik OSINT (open-source intelligence) – korzystamy ze wszystkich ogólnodostępnych i legalnych źródeł danych.

co jest przedmiotem researchu?

Klient

Research dotyczący klientów pozwala dogłębnie zrozumieć kto jest odbiorcą Twoich produktów:

  • Kim jest Twój klient?
  • Dlaczego wybrał ten produkt a nie inny?
  • Jak wyglądała jego ścieżka decyzyjna?
co jest przedmiotem researchu?

Konkurencja

Research dotyczący Konkurencji jest klasycznym wywiadem gospodarczym, który pozwala odpowiedzieć m.in. na takie pytania:

  • Co Twoja konkurencja ma unikalnego w swojej ofercie?
  • Jaką strategię biznesową lub komunikacyjną ma Twój konkurent?
  • Jakie są słabe i mocne strony Twoje konkurencji?
  • Jakie są opinie na temat Twoich konkurentów?
  • Jaką strategię zatrudnieni obrał Twój konkurent?
co jest przedmiotem researchu?

Trendy

Korzystając z dostępnych danych jesteśmy w stanie analizować i zrozumieć trendy rynkowe. Na podstawie różnorodnych danych opracowujemy cały obraz rynkowy i staramy się przewidzieć co będzie dalej. Nasze analizy mogą pomóc Ci podjąć właściwe decyzje biznesowe i inwestycyjne.

Z jakich źródeł korzystamy?

Prowadząc projekty research analizujemy całe spektrum dostępnych i legalnych źródeł danych:

  • Statystki publiczne
  • Ogólnodostępne bazy danych i raporty badawcze
  • Mapy terenu
  • Dane raportowane przez firmy
  • Komunikację marketingową, ofertową i PR przedsiębiorstw
  • Artykuły prasowe i naukowe
  • Buzz w internecie
  • Aktywność w social mediach
  • Wywiady i klasyczne badania sondażowe
  • I wiele, wiele innych

Naszym celem jest zebranie danych, potwierdzenie ich wiarygodności i opracowanie wniosków.

Zapytaj o ofertę!

Uzupełnij formularz, skontaktujemy się z Tobą i przedstawimy naszą propozycję!

Scroll to Top